Egyetemi ÉLET

Egy átlagos budapesti egyetem hallgatóinak mindennapjai...

Címkék

Friss topikok

  • Pitypangos: Hali! Megosztanám veletek a velem történt nagy örömöt! Ingyen sütit kapatam a kedvenc kajázómban. ... (2008.03.01. 16:31) Na, ilyen se sokszor van
  • Utolsó Mohikán: Na összeadtam én: Folyosó: ~4.850.000 Konyha: ~630.000 Vizes blokk: ~3.910.000 A konyha végülis ... (2008.02.23. 08:13) Botrány folytatás
  • Szexualis Zaklatas Panda: "Ha eddig nem kellett fizetni (persze, hogy kellett, de nem egyszerre és nem ennyit), akkor most m... (2008.02.21. 21:39) Szösszenet
  • Szexualis Zaklatas Panda: kellett: ha nem ott akkor máshol történik meg... és máskor. Így már "ezt is tudjuk" (2008.02.20. 21:00) Hideg van és egyebek
  • Szexualis Zaklatas Panda: mikkinemderülnek... hát ezekután én is csak áldani tudom a "prof" (miértis prof?) nevét... (2008.02.19. 23:11) Visszagondolva

Requiem GCmon!

2008.02.13. 18:22 :: GCmon

Én a nickem magyarázatával kezdeném irodalmi pályafutásomat.

Egész -jövőbeli- ténykedésemet ezen a blogon a GCmon kódnevű geoládának ajánlom. Nyugodjék békében...

Történt ugyanis ,hogy a mókásnak csak meglehetős túlzással nevezhető vizsgaidőszak után megtértem őseim hajlékába ,hogy az egyetem embertelen légkörét egy pár nap békés semmittevéssel heverhessem ki. Összefutottam pár vidéki bugrissal,akiket bp.i tanulmányaim megkezdése előtt barátaimnak tituláltam és akik a geocaching nevezetű szabadidős tevékenység terén jelentős sikerekkel büszkélkedhetnek.Aki nem ismerné ez egy olyan játék,ahol GPS-el kell a vadonban lévő koordinátákra eltévelyedni és ezt ,az ott elrejtett geoládában található kóddal igazolni.(lényegében a természetjárás költségesebb válfaja) Bizonyos számú megtalálás után pedig rejthet is az ember ládát.A láda küllemére nézve általában egy kisméretű müanyag doboz vízhatlan szigetelésben(tescos szatyor),ami pedig a belcsínyt illeti van benne egy reg.napló(valami kis notesz) meg egy toll... esetleg némi ajándék(kulcstartó ,kinder figura, rágógumi). A fent említett földieim is büszke tulajdonosai már egy ilyen ládának,amit közösen "rejtettünk el" egy festői észak-borsodi falu fölött ,egy szántás melletti csúcskőben. Amint éppen a fővárosi élet "szépségeit" ecsetelgettem nekik egyszer csak csörög az egyik lurkó telefonja.Rövid tárgyalás után leteszi, majd közli :cacherek hívták,ott vannak a ponton,de a láda sehol...

A láda helyének kiválasztásakor figyeltünk rá,hogy a környékből kihozható maximális panorámát nyújtsa,így azonban a faluvégről is jól látható. A ládát regelő emberek gyakori mozgása pedig elárulta szegény megboldogultat az internettel nem rendelkezőknek is.

Ez a nagymagyarvalóság, ellopják még a geoládát is! Nem vagyok én smucig, megérteném én őket,ha fémdoboz lenne vagy legalább egy kis réz kábel lenne benne feltekercselve... de ez egy müanyagdoboz volt,egy darab fecnivel meg egy plajbásszal ... Egy értéktelen szemét...a tetején egy értelmezhetetlen GCmon felirattal,aminek a jelentésén valószínűleg hónapokig fog rágódni az új tulajdonos...már ha tud olvasni.

Mindenesetre megszépül ilyenkor a budai kollégium ahol nyitva hagyhatta az ember az ajtót, amíg zuhanyzott és mégsem vadászott senki az ingóságaira...

Ja és még egy fontos elhatározást megerősített bennem az otthon töltött hétvége (ami alatt még 2, a fentihez hasonló sztorival találkoztam)! Mégiscsak elvégzem az egyetemet! Nem érdekel,hogy a tanszék a fekete mágiát is hadrendbe állította ellenem,nekem diploma kell, ha addig élnek is! Sokat vesztett ugyanis eddigi fényéből a korábbi B-tervem. (miszerint "Elmegyek inkább traktorosnak Gömörbe!")

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetemielet.blog.hu/api/trackback/id/tr90337948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GCmon 2008.02.13. 18:33:56

E! mohikán!
Linknek nem kéne a KK oldalát betenni??
Sztem az elég jellemző... :-)

Szexualis Zaklatas Panda 2008.02.13. 18:43:40

Üdv!
És az még csak a "jobbik", ha eszmei érték tűnik el... kellemetlen autót venni, gyermeküléssel plüssmacikkal karácsony előtt... egyébként ne parázz, lehet koliba nem lopnak, de egy ruhadarabom már tűnt el a fogasról óra végére :(

Utolsó Mohikán 2008.02.13. 18:48:51

Az még a végén megszüntetné az anonimitásunkat...

GCmon 2008.02.13. 19:13:51

Kétségtelenül jobb,csak kicsit lehangoló A kabátlopásnak legalább látom értelmét... De ez már csak megszokás vagy nem is tudom mire vélni... :-S

Az anonimitásunk az azért fontos,hogy ha netán negatív kritikát fogalmaznánk meg a tanszékkel szemben(az ég óvjon ilyen galádságoktól) akkor elkerülhessük a retorziót? Mert ha az ember enyire anonim akar maradni akkor elég nehéz konkrét történetekkel előállni...

Utolsó Mohikán 2008.02.13. 20:14:00

biztos, ami biztos, a tanórákat meg le lehet írni anonim is

Szexualis Zaklatas Panda 2008.02.13. 21:13:15

részemről is jobban tetszik az anonimitás, és hivatkozni nevekre pont e miatt hivatkozhatunk akár... báááááááár az tényleg bonyolultá teszi a dolgokat :D

Utolsó Mohikán 2008.02.13. 21:18:05

ügyesek vagyunk, megoldjuk, be kell illeszteni vmi meseszerűbe vagy nemtom én, majd megírok egyet mintának.

Szexualis Zaklatas Panda 2008.02.13. 22:51:55

sztem vagyunk annyira rafkósak, hogy megoldja mindenki, ahogy tudja :D amúgymeg, ha nem tetszik akkor lehet szerkeszteni is :D
süti beállítások módosítása