Egyetemi ÉLET

Egy átlagos budapesti egyetem hallgatóinak mindennapjai...

Címkék

Friss topikok

  • Pitypangos: Hali! Megosztanám veletek a velem történt nagy örömöt! Ingyen sütit kapatam a kedvenc kajázómban. ... (2008.03.01. 16:31) Na, ilyen se sokszor van
  • Utolsó Mohikán: Na összeadtam én: Folyosó: ~4.850.000 Konyha: ~630.000 Vizes blokk: ~3.910.000 A konyha végülis ... (2008.02.23. 08:13) Botrány folytatás
  • Szexualis Zaklatas Panda: "Ha eddig nem kellett fizetni (persze, hogy kellett, de nem egyszerre és nem ennyit), akkor most m... (2008.02.21. 21:39) Szösszenet
  • Szexualis Zaklatas Panda: kellett: ha nem ott akkor máshol történik meg... és máskor. Így már "ezt is tudjuk" (2008.02.20. 21:00) Hideg van és egyebek
  • Szexualis Zaklatas Panda: mikkinemderülnek... hát ezekután én is csak áldani tudom a "prof" (miértis prof?) nevét... (2008.02.19. 23:11) Visszagondolva

Az első!

2008.02.11. 20:11 :: Szexualis Zaklatas Panda

Hát túl vagyunk rajta!

Minden félév első napja nagy öröm és bodottá! Legalábbis szerintem. Kivel, mikor és hol találkozom 14 héten kereszül. Milyenek lesznek az új tanárok, milyen az órarendem a többiekhez képest, ki, hány kreditet vett fel. Milyen lett a vizsgaidőszak, miből kell ismételni. Egyszerűen izgalmas szerintem, na! :)

Kissé más szemszögől szintén érdekes az első nap... Hé, ezt az órát áttették, ebből mégis lesz előadás, gyakorlat, labor miegyéb. Node mikor? Most már ugye nem nagyon lehet nyavajogni annak a tanárnak, aki rendesen, becsülettel bepötyögi (időt és energiát nem kímélve :D) a frenetikus és mindenki által imádott Neptun rendszerbe azt, hogy ő mikor és hol fogja előadni magát, de ott van a másikfele is, aki vár minket (naja, mindenhol csak nem a szobájába), hogy mikor legyen az óra, de amikor mondunk 3 időpontot, akkor jön a háááááát az nekem nem jó, mert éppen vannak a laborban, éppen ebédszünetem van, vagy csak egyszerűen nem. Najó, mondhatná a neméppen gólya egyetemista, de ez természetes. Igen természetes, mert már megszoktuk. De kérdem én, miért szokjuk meg? Ennek (legalábbis szerintem) nem így kéne mennie... Miért nem tud minden tanár legalább egy kibevarrott cetlit odaadni mondjuk egy titkárnőnek, hogy legyenszíves tápláljamár be, hogy én ekkor leszek órátadni ezen tárgy hallgatóinak. Még mindíg többet érek azzal, hogy legalább van ESÉLYEM arra, hogy tudjam mikor mit fogok hallgatni, mert akkor a többit hozzá tudom alakítani. Najó, egy rossz szavam nem lehet... hiszen egyenlőre nincs ütközésem. Igen, még van 3 tárgyam, ami nincs benne, dehát ez van... vagyishogy ez nincs :).

Noh, erre azt hiszem igazán várhatom a kommenteket, mert mindenkit érint a dolog :)
Bye all!

1 komment

Címkék: első nap

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetemielet.blog.hu/api/trackback/id/tr41335434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Utolsó Mohikán 2008.02.11. 20:25:28

Ne is mondd Panda!

Én már túl vagyok azon h "miért nincs úgy, ahogy lennie kellene, meg mekkora balfasz már mindenki, meg valaki még fizetést is kap ezért, pedig ha semmit nem csinálna vele, akkor sokkal egyszerűbb lenne..."

Szóval nem is értem miért lepődök már meg ezen. Elvárom hogy jó legyen hát hülye vagyok én?? Mégis mire számítottam? Majd megjavul, mert tavaly se volt jó és hátha megjavították a rendszert?? Á, hova gondolok!

Remélem, ha elvégzem az egyetemet a melóban nem ilyen rendszerben kell dolgozom. Ha mégis, akkor vagy addig verem az asztalt, míg meg nem csinálják működőképesre, vagy jó zsíros fizuért én csinálom meg, vagy otthagyom a picsába.

Szóval belefáradás van... uff!
süti beállítások módosítása