Egyetemi ÉLET

Egy átlagos budapesti egyetem hallgatóinak mindennapjai...

Címkék

Friss topikok

  • Pitypangos: Hali! Megosztanám veletek a velem történt nagy örömöt! Ingyen sütit kapatam a kedvenc kajázómban. ... (2008.03.01. 16:31) Na, ilyen se sokszor van
  • Utolsó Mohikán: Na összeadtam én: Folyosó: ~4.850.000 Konyha: ~630.000 Vizes blokk: ~3.910.000 A konyha végülis ... (2008.02.23. 08:13) Botrány folytatás
  • Szexualis Zaklatas Panda: "Ha eddig nem kellett fizetni (persze, hogy kellett, de nem egyszerre és nem ennyit), akkor most m... (2008.02.21. 21:39) Szösszenet
  • Szexualis Zaklatas Panda: kellett: ha nem ott akkor máshol történik meg... és máskor. Így már "ezt is tudjuk" (2008.02.20. 21:00) Hideg van és egyebek
  • Szexualis Zaklatas Panda: mikkinemderülnek... hát ezekután én is csak áldani tudom a "prof" (miértis prof?) nevét... (2008.02.19. 23:11) Visszagondolva

Na, ilyen se sokszor van

2008.02.28. 13:45 :: Utolsó Mohikán

Ma kivételes nap van. Csütörtök, igaz attól még csak olyan lenne, mint a többi, de kiderült, hogy holnap nem kell egyetemre menni :D. És mivel ez nem egy akármilyen bölcsészkar öröm és bódóttá van. Megyünk haza, amíg járnak a vonatok. Azt nem értem ebben a sztrájkban, hogy minek ennyi ideig elhúzni. Leállnának egyszer és akkor addig nem megy, amíg nincs megállapodás, akkor legalább kiszámítható lenne.

Node hazautazás. Néha olyan otthon lenni, mintha a Falu című filmbe csöppennék. De nem a "szörnyek" miatt, hanem amiatt, ami a film végén derül ki. Teljesen más lehetőségek, és életritmus. Nincs vele semmi baj, mert elmennék én favágónak is fel a hegyre, ha azzal lehetne boldogulni. Egyszerűen más. De itt van Bp, egyetem, szóval ezt csinálni kell. Ha meg már végigcsináltam, akkor nem fogom az itt megszerzett tudást hagyni elveszni. Szóval biztos nem fogok otthon maradni.

Én vagyok a példa a vidék népességmegtartó képességének hiányára.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetemielet.blog.hu/api/trackback/id/tr3358053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pitypangos 2008.03.01. 16:31:22

Hali! Megosztanám veletek a velem történt nagy örömöt! Ingyen sütit kapatam a kedvenc kajázómban. Menjetek ti is! Fosszátok ki őket! www.indavideo.hu/video/Tapsert_jar_a_suti_a_Subwayben_
süti beállítások módosítása