Egyetemi ÉLET

Egy átlagos budapesti egyetem hallgatóinak mindennapjai...

Címkék

Friss topikok

  • Pitypangos: Hali! Megosztanám veletek a velem történt nagy örömöt! Ingyen sütit kapatam a kedvenc kajázómban. ... (2008.03.01. 16:31) Na, ilyen se sokszor van
  • Utolsó Mohikán: Na összeadtam én: Folyosó: ~4.850.000 Konyha: ~630.000 Vizes blokk: ~3.910.000 A konyha végülis ... (2008.02.23. 08:13) Botrány folytatás
  • Szexualis Zaklatas Panda: "Ha eddig nem kellett fizetni (persze, hogy kellett, de nem egyszerre és nem ennyit), akkor most m... (2008.02.21. 21:39) Szösszenet
  • Szexualis Zaklatas Panda: kellett: ha nem ott akkor máshol történik meg... és máskor. Így már "ezt is tudjuk" (2008.02.20. 21:00) Hideg van és egyebek
  • Szexualis Zaklatas Panda: mikkinemderülnek... hát ezekután én is csak áldani tudom a "prof" (miértis prof?) nevét... (2008.02.19. 23:11) Visszagondolva

Nagy nehézségek árán...

2008.02.11. 23:48 :: areszegszelturbina

No úgy látom a házirend megköveteli, hogy mindn új tag írjon egy röpke történetet.. így hát szégyent hoznék a többi szélturbinára.. ha most én nem folytatnám eme hagyományt...
Tehát..  hol volt - hol nem volt,..
öhm.. az az igazság.. hogy ma volt az első előadási nap és 8 - 17-ig bent poshadtam az egyetemen.. és most nem jut eszembe semmmi.. max annyi .. és hát ezt is vehetjük egy történetnek.. hogy a SzexuálisZaklatásPanda által említett ivót a fárasztó nap után ismét meglátogattuk egy frissítő Kozelre (majd kettő lett belőle)... Amúgy ténleg nem egy új korcsmáról van szó, mivel odafele sikeresen felfedeztük a bejárat melleti táblán a neve alatt álló "Alapítva 1986" (asszem.. a 6-ba nem vagyok biztos.. lehet hogy 8).. tehát koránt sem egy "brandnew" helyről van szó, inkább a maga nevében igen is "veterán"... no de már megint elkalandoztam... Tehát szavanna a neve.. és ha ténleg kellemes sörözésre vágytok és tolerálni tudjátok a 50+os vén fószerek magyarázását.. hogy kinek van a legjobb segge a "SzexiVagyNemSzexi" (remélem jól emlékszem) című magasszínvonalú műsorban.. akkor ott a helyetek.. csak ne gyertek túl sokan.. mert én is el szeretnék férni... (ténleg nagyon pici)
SZÓVAL 240Ft a Kozel és csinos a csaposnéni.. és még a nevét is megtudtuk ma.. ANGÉLA :).. tehát ezek után csak úgy szólunk neki " Angéla , lökd ide a sört.. lökd ide a söööööört!"
No mára .. ennyi.. legközelebb remélem sokkal összeszedettebb gondolatmenettel tudom majd tálalni az egyetemi élet történéseit a mi kis egyetemünkön az én szemszögömből... addig is ...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetemielet.blog.hu/api/trackback/id/tr77335751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szexualis Zaklatas Panda 2008.02.11. 23:56:06

6, SzexiVagyNem, és nem Anettet mondtál? vazze akkor nem nézem végig az ívivet Anettet keresve :D:D:D:D (csak vicc volt). csocsesz, ja és üdv itt!

areszegszelturbina 2008.02.11. 23:59:41

A névben biztos vagyo.. a többi meg nem érdekel.. nem a műsortól fogok Kozelt kérni :P
süti beállítások módosítása